20 března, 2014

Jaro je tu!

Jaro je pro mě to nejkrásnější roční období. To kouzlo, jak se najednou příroda probudí a všechno začne růst a kvést mě nepřestává fascinovat.

Dnes jsme s Márou trošku neplánovaně cestovali a přivezli si domů nové pelargonie. A hned jsme se dali do sázení. Jak jsem to dodělala, běhala jsem po zahradě s foťákem, než se sluníčko schová.  Hlavní důvod byl ten, že jsem se včera zapojila do projektu 100 šťastných dnů, na který jsem narazila na blogu Jany Grešákové.

Rozhodla jsem se, že si každých 10 dnů udělám malou rekapitulaci a vložím si ji i sem na blog. Ale dnešní focení mě tak potěšilo, že nelze vybrat jen jeden obrázek. Tématem bylo právě jaro a probouzející se zahrada.




Hortenzie už se také probouzejí :-)



Překrásné sedmikrásky, které mám jak v zahrádce, tak v truhlících na oknech.








Tak všem krásné jaro! :-)

Žádné komentáře: